Welkom

Welkom op mijn persoonlijke weblog waar allerlei onderwerpen aan de orde kunnen komen. Reageren? Graag! Mijn mailadres is: wim.pieper.grp@planet.nl

Na 14 jaar de wereldzeeën te hebben bevaren is bovenstaande foto uit 2008 (pier Scheveningen) vanzelfsprekend favoriet.

maandag 12 april 2010

Schriftelijke discussie

Verrassend, van mevrouw Bode kreeg ik toch bericht. Zie mijn reactie daarop.
Frappant is dat haar mailadres niet eens in mijn mailadresboek staat. Mevrouw schreef haar mailadres zelf in de Regiobode, met verzoek om reactie. Nou die kreeg ze. Nier meer en niet minder.

Van: Wim Pieper [mailto:wim.pieper.grp@planet.nl]
Verzonden: maandag 12 april 2010 22:43
Aan: 'ria.bode'
Onderwerp: RE: Geachte mevrouw Bode

Geachte mevrouw Bode,

Dank voor uw mail. Zal aan uw wens voldoen daarbij wel aantekent dat ik die niet begonnen ben!

Hoogachtend,

Wim Pieper

Van: ria.bode [mailto:ria.bode@hetnet.nl]
Verzonden: maandag 12 april 2010 20:59
Aan: Wim Pieper
Onderwerp: Re: Geachte mevrouw Bode

Geachte heer Pieper,

Omdat ik de schriftelijke discussie met u wens te beëindigen, zou ik het zeer op prijs stellen indien u mijn e-mailaders uit uw bestand wilt verwijderen.

Hoogachtend,

Maria Bode

Geen opmerkingen:

Een reactie posten