Welkom

Welkom op mijn persoonlijke weblog waar allerlei onderwerpen aan de orde kunnen komen. Reageren? Graag! Mijn mailadres is: wim.pieper.grp@planet.nl

Na 14 jaar de wereldzeeën te hebben bevaren is bovenstaande foto uit 2008 (pier Scheveningen) vanzelfsprekend favoriet.

donderdag 22 april 2010

Herbenoeming

Aan herbenoeming burgemeester ligt nu een Koninklijk besluit ten grondslag. Dit maakt het  lastig verdere stappen te ondernemen. Ik blijf van mening dat de vorige raad onbehoorlijk met de procedure herbenoeming burgemeester is omgegaan. Ze komen er makkelijk vanaf. Alleen omdat het besluit van de gemeenteraad een advies aan de minister behelst heeft de rechter mij niet ontvankelijk verklaard. Nu wordt de slecht gevolgde procedure niet aan de kaak gesteld en dat stoort mij geweldig! Zo kan een gemeenteraad alles aan de laars lappen.
Wim Pieper

Geen opmerkingen:

Een reactie posten